وب‌سایت‌های وابسته به « استودیوی طراحی نقش »

دانلود آخرین نسخه فونت ایران نستعلیق

دانلود آخرین نسخه فونت ایران نستعلیق - Nastaliq دانلود آخرین نسخه فونت ایران نستعلیق - Nastaliq

در این قسمت می توانید نسخه جدید فونت نستعلیق را با رفع اشکالات گذشته دانلود نمایید. در این دانلود راهنمای استفاده حرفه ای و بهینه از این فونت زیبا نیز گذاشته شده است.

خط نستعلیق بعنوان هویتی برای مردم ایران زمین است. طرح تولید قلم نستعلیق رایانه‌ای چندین سال پیش در دستور کار شورای عالی انفورماتیک قرار گرفت و با همکاری یکی از شرکت‌های خصوصی پیاده‌سازی و تولید شد و جهت استفاده عموم در وب‌گاه دبیرخانه قرار گرفت.
خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده‌سازی و استفاده در ویراشگرهای متن مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند و ترکیب‌های ممکن، تنوع را بی‌شمار می‌نماید.
نسخه گذشته علی‌رغم استقبال فراوان کاربران و دانلود حدود 400 هزار نسخه از وب‌گاه دبیرخانه، دارای اشکالاتی بود که در نسخه جدید برخی از آنها رفع شده است.
نسخه جدید این فونت که در اینجا برای دانلود شما عزیزان قرار داده شده است با امکان ایجاد کشیدگی جهت زیبایی با رعایت قواعد خط نستعلیق در نوشتار و همچنین رفع برخی اشکالات عدم انطباق با یونی‌کد می باشد.
قابل ذکر است نسخه جدید به تایید استاد خوشنویس امیراحمد فلسفی نیز رسیده است .
امیدواریم از دانلود و استفاده این فونت زیبا کمال لذت را ببرید.

دانلود فونت قرآنی ثلث nastaliq - خط نستعلیق , فونت نستعلیق , فونت فارسی نستعلیق , فونت خوشنویسی , font nastaliq ,  فونت ایران نستعلیق ,دانلود فونت نستعلیق,خوشنویسی , فونت قدیمی - دانلود فونت , دانلود فونت فارسی , دانلود فونت عربی , فونت , زیباترین فونت ها , فونت کم یاب , nhkg,n , farsi font , farsi font download , arabi font , arabic font download

اطلاعات بیشتر

  • حجم فایل: 786 کیلوبایت
  • رمز فایل: Nagsh.ir
  • دانلود در ادامه مطلب:  
بازدید: 29754 بار
به مطلب امتیاز دهید
(42 آرا)

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

نظرات   

 
0 #1 مهدی 1393-03-01 07:45
ممنون
بازگو کردن
 
 
+6 #2 سید 1394-07-30 16:46
خواهشا دانلود نکنین خیلی مشکل داره نقطه هاش هم نصفه میاد خلاصه خیلی مزخرفه
بازگو کردن